Portal menopauza.pl zaprezentował swoim czytelniczkom ofertę marki FREYA i rozpoczął edukację w zakresie brafittingu. Cykl artykułów prezentowanych w serwisie spotkał się niemal z entuzjastycznym przyjęciem. „Mam jeden biustonosz tej firmy, jest świetny. Kiedy go przymierzyłam i pani braffitterka ułożyła mi w nim biust to aż mi szczęka opadła!” – komentuje jedna z czytelniczek – „Musiałam go mieć! A potem w domu siedziałam przed lustrem i gapiłam się na swój dekolt :-). Za zachwytem oczywiście”.
Popularność artykułu z jednej strony świadczy o tym, jak ważna dla kobiet jest pielęgnacja biustu a z drugiej, jak wiele jeszcze musimy zrobić, aby wiedza o tym, jak dbać o swoje zdrowie, była powszechna. Z całą pewnością do tego celu będzie przybliżać nas nasza majowa akcja, w którą zaangażowane są wszystkie marki grupy Eveden. „Mama i Córka. Mamy biusty” w tym roku trwać będzie nieco dłużej, dzięki symbolice dat, a więc od 26 maja do 1 czerwca.